2011. október 25., kedd

Pau Green Kívűl belűl valódi bőrcipő !39 lábra ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Paúl green márkájú , kívűl belűlvalódi bőrcipő , akár 1 ft !
Az elején csatt jelegű diszel, szép kialakítású, renkívűl kényelmes cipő.
Az elején minimális kopása van az orrnál, sajnos ennek a fazonnak ez a "gyengéje", egy boxolással korrigálható.
Sérülése vagy egyéb hibálya nincs, sarkalni még nem kell.
Ha kedveled ezt a fazont, biztos hogy nagyon fogod szeretni.
Belső talphosszt nem írtam, mert a hegyes orr miatt ez csalóka.
Az biztos , hogy az én lábam 39, és teljesen jó rám, tökéletes.
(az én talphosszam 25 cm , ezt vedd alapúl szerintem)
Meguntam és már nem hordom.
Általános mosást tisztítást igényelhet. (boxolást)
Nézd meg a többi aukcióm is, folyamatosan töltök fel termékeket többnyire 1 ft ról !



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-20 18:45
. Pau Green Kívűl belűl valódi bőrcipő !39 lábra ! - Jelenlegi ára: 1 Ft