2011. április 29., péntek

Ez Jet öntöző vízágyú permetező autómosó 8 funkció - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

locsolófej 8 funkcióval 
teljesen új árúm , ma próbáltam ki ,,, jó árú
(de be kell vallanom) azt az árat amit kértem érte azt nem éri meg  3200ft -ot 
ezért az árát le szállítottam 2500ft
ennyit viszont nagyon megér !!!!  
főleg ha a víznyomás önöknél elég erős és vastag slagcsővel szerelifel.
a locsolófejhez a slagvéget egy külön összekötő darabbal kell bekötni amit minden vízszerelvényboltban meglehet venni ,
többféle vízszórás , permetezés és szúró vízsugárt is tud a rések tisztítására.
egy tartálysegítségével , mosószeres mosást vagy növény tápanyagokkal permetezheti a füvet és a növényeket , a fákat és sövényeket mosó permetezheti ,
autóját fele-idő alatt moshatja le ,
a kipróbálás után a sajnos a vízágyú fogalma nálam nem jelent meg igaz hogy sajnos kisnyomású vízhálozatom van és egy igencsak vékony hagyományos filléres slag csövet kötöttem rá ,
összességében viszont elégedett voltam a funkciók sokaságával és annak sokféle kihasználhatóságával



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-04-29 17:44
. Ez Jet öntöző vízágyú permetező autómosó 8 funkció - Jelenlegi ára: 2 500 Ft